Asana

Dinamična praksa kojom gradimo snagu tela, balans i lakoću pokreta.

Poboljšavamo cirkulaciju, čistimo energetske kanale duž kičme, budimo životnu energiju i njen dobar protok, vežbama disanja čistimo telo od nečistoća, poboljšavamo probavnu vatru (ne samo bolje varenje hrane već i bolja probava događaja i utisaka), podstičemo kretanje limfe. Završavamo sa dubokim odmorom celog tela.

Prana

Mirna meditativna praksa koja otvara blokirana područja u telu.

Osnažujemo moć koncentracije, svesnost o disanju, ispravljamo nepravilnosti nesvesnih obrazaca tokom disanja, ispunjavamo krvotok kiseonikom i životnom energijom, čistimo toksine i nečistoće iz tela, širimo osećaj velike prijatnosti u telu.

Regeneracija

Uklanjamo umor i duboko ukorenjene napetosti, okrepljujemo telo.

Ovo je izuzetna praksa ukoliko smo duže vreme pod stresom i to nam je postalo normalno. Isto tako veoma je transformativna i za stanja trenutne „mentalne buke“ i pomešanih emocija.

Časovi su individualni ili grupni, traju 90min i mogu biti vodjeni na srpskom ili na engleskom jeziku.

Korisni saveti:
* Yoga praksa se ne radi punog stomaka. Dobro je da prodje 2 sata izmedju obroka i prakse.
* Praksu uglavnom radimo bosi, bez nakita, naočara, satova i sa isključenim tonom na mobilnom telefonu
* Dobro je imati na sebi udobnu garderobu od prirodnih materijala

Asana

Dinamična praksa kojom gradimo snagu tela, balans i lakoću pokreta.

Poboljšavamo cirkulaciju, čistimo energetske kanale duž kičme, budimo životnu energiju i njen dobar protok, vežbama disanja čistimo telo od nečistoća, poboljšavamo probavnu vatru (ne samo bolje varenje hrane već i bolja probava događaja i utisaka), podstičemo kretanje limfe. Završavamo sa dubokim odmorom celog tela.

Prana

Mirna meditativna praksa koja otvara blokirana područja u telu.

Osnažujemo moć koncentracije, svesnost o disanju, ispravljamo nepravilnosti nesvesnih obrazaca tokom disanja, ispunjavamo krvotok kiseonikom i životnom energijom, čistimo toksine i nečistoće iz tela, širimo osećaj velike prijatnosti u telu.

Regeneracija

Uklanjamo umor i duboko ukorenjene napetosti, okrepljujemo telo.

Ovo je izuzetna praksa ukoliko smo duže vreme pod stresom i to nam je postalo normalno. Isto tako veoma je transformativna i za stanja trenutne „mentalne buke“ i pomešanih emocija.

Časovi su individualni ili grupni, traju 90min i mogu biti vodjeni na srpskom ili na engleskom jeziku.

Korisni saveti:
* Yoga praksa se ne radi punog stomaka. Dobro je da prodje 2 sata izmedju obroka i prakse.
* Praksu uglavnom radimo bosi, bez nakita, naočara, satova i sa isključenim tonom na mobilnom telefonu
* Dobro je imati na sebi udobnu garderobu od prirodnih materijala

  • en